WhiteDevils Clan

Forum Klanu WhiteDevils


#1 20-06-2009 11:34:33

Yosi

White Devil

2277409
Skąd: Chełmek
Zarejestrowany: 14-06-2009
Posty: 46
Punktów :   

Elven Elder

Kilka słów o EE w Interlude.
Jak właściwie scharakteryzować EE? Jest to healer/recharger z kilkoma przydatnymi buffami głównie defensywnymi.

ISTOTNE AKTYWNE SKILLE  EE.

Group heal - Grupowe leczenie którego nie rozwijamy po 35lvl ale całkiem przydatne w pve party.

Greater heal - Leczenie działające w dwóch fazach: 1) Natychmiastowe przywrócenie pewnej liczby HP 2) Przez kolejne 15 sek następuje dalszy powolny wzrost HP. Leczenie to jest mało wydajne i wchodzi na pasek buffów przez co istnieje ryzyko overbuffu. Rzadko stosowany.

Vitalize - Leczenie z jednoczesnym usuwaniem zatrucia (poison) i krwawienia (bleed). Duży koszt MP, srednio wydajny, rzadko stosowany.

Major heal - Najlepsze leczenie EE, w miarę szybkie, mały koszt MP, duża wydajność. Wada: koszt uzycia skilla = 1 spirit ore.

Resurrection - Przywracanie życia, EE przy maksymalnym lvl tego skilla i WIT = 26 ma 80% zwrot expa.

Concentration - Buff zmniejszający szansę na przerwanie rzucania skilla.

Concentration 1   Chance of casting interruption -18%
Concentration 2   Chance of casting interruption -25%
Concentration 3   Chance of casting interruption -36%
Concentration 4   Chance of casting interruption -42%
Concentration 5   Chance of casting interruption -48%
Concentration 6   Chance of casting interruption -53%

Might - Buff zwiekszający p.atk.

Might 1   P.Atk. +8%
Might 2   P.Atk. +12%
Might 3   P.Atk. +15%

Wind walk - Buff zwiekszający szybkość poruszania się postaci.

Wind Walk 1   Speed +20
Wind Walk 2   Speed +33

Agility - Buff zwiększający szansę na uniki od ataków fizycznych, nie chroni nas przed uzyciem skilli.

Agility 1   Evasion +2
Agility 2   Evasion +3
Agility 3   Evasion +4


Holy weapon - Buff zmieniający atak fizyczny na atak holy, powoduje zwiększenie obrażeń na mobach które mają atrybut sacred atack weak point.

Mental shield - Buff chroniący przed atakami "mentalnymi" typu sleep, hold itp

Shield - Buff zwiększający p.def.

Shield 1   P.Def. +8%
Shield 2   P.Def. +12%
Shield 3   P.Def. +15%

Recharge - Przywracanie many innym postaciom. Od Interlude żaden recharger nie może być rechargowany.

Decrease weight - Likwiduje przeciązenie postaci.

Might of heaven - Skill (nuke) zadający dmg celom typu Undead.

Bless shield - Buff zwieszający szansę na udany blok tarczą.

Bless Shield 1   Shield Block Rate +30%
Bless Shield 2   Shield Block Rate +40%
Bless Shield 3   Shield Block Rate +50%
Bless Shield 4   Shield Block Rate +60%
Bless Shield 5   Shield Block Rate +70%
Bless Shield 6   Shield Block Rate +80%

Resist shock - Buff zmniejszający podatność na stun.

Resist Shock 1   Resistance to Shock attribute +15%
Resist Shock 2   Resistance to Shock attribute +20%
Resist Shock 3   Resistance to Shock attribute +30%
Resist Shock 4   Resistance to Shock attribute +40%

Return - Natychmiastowy teleport do najbliższego miasta (osobiste bsoe).

Serenade of eva - Użycie skilla neutralizuje zagrowane prze siebie moby. Długi reust time (jakieś 20min). Mało przydatny, osobiście stosuje go tylko gdy przedzieram sie po cata/necro w poszukiwaniu botów do seedowania .

Party recall - Natychmiastowe przeniesienie całego party do najbliżego miasta. Uber skill.

Erase - Odwołanie summona.

Mana burn - Spalanie many.

Trance - Szybki sleep trwający 10 sek.

Turn undead - Skill na undead. Powoduje "fear" lub gdy wejdzie lethal strike zbija HP do 1. Drogi w uzyciu = 5 spirit ore.

Clarity - Buff zmniejszający zużycie many przy używaniu skilli.

Unholy resistance - Buff zmniejszający dmg od dark ataków.

Advanced block - Buff zwiększający p.def tarczy.

Advanced Block 1   Shield P.Def. +60%
Advanced Block 2   Shield P.Def. +80%
Advanced Block 3   Shield P.Def. +100%

Wild magic - Buff zwiekszający szansę na magiczny krytyk.

Wild Magic 1   Magic Critical rate +200%
Wild Magic 2   Magic Critical rate +300%

Invocation - Selfrecharge. Przez 30 sek jesteśmy unieruchomieni i nasz p.def drastycznie spada, na 70 lvl skill pzywraca mi około 1200MP. Reuse time 15 min.

Wind Shackle - redukuje a.speed postaci.


ROZWÓJ POSTACI:

1-20lvl Elven Mystic
Bijemy jak zwykły nuker, najlepiej w okolicach wioski startowej Elven Village.

20-40lvl Elven Oracle
Dostajemy pierwsze buffy. Biegamy w party jako healer lub bijemy mobki undead za pomocą skilla (nuka) Disrupt Undead.
Tereny gdzie możemy sobie skutecznie bić undead mobki:
Okolice 20lvl - Ruins of Despair, Ruins of Agony.
25-35lvl - Execution Ground.
35-40lvl - Koniec Death Pass i bicie mobków x2HP Fettered Soul. Popularny spot.
             Field of Wispers - mobek: Rakul. Osobiście wolałem ten spot, mało ludzi, mobek x1HP, brak wrogów.

40+lvl Elven Elder
EE to support więc przeznaczeniem jest gra w party. Co prawda EE posiada skilla na undeady (might of heaven, turn undead) i jak sie uprzeć można solować ale uważam że solowanie to jakieś nieporozumienie i nie spędziłem nawet minuty bijąc sam mobki po lvl 40.


WEAPON:

Atutem EE jest cast. speed więc maksymalizujemy tą wartość biegając z bonią z acumenem. Oczywiście przydaje sie dodatkowa broń z mana upem. Jeśli jesteśmy graczem pve i gramy w party wystarczy nam C gradowa broń praktycznie do końca. Jeśli myślimy o pvp lub mamy zamiar solować na mobach musimy zainwestować w lepszą broń z wiekszym m.atk.

C grade - Mysterious Sword + acu, Homunkulus +acu itp.
B grade - Dalej biegamy z C grade lub Sword of valhalla + acu, Wizard's tear + acu.
A grade - Sword of Miracle + acu. Osobiście wolę kupić OE homunkulusa. Na +10 ma statystyki takie same jak SoM, na rynku (Hindemith) chodzi taniej jak SoM i spiritshoty wychodzą taniej. Co prawda trzeba spiritshotów nosić więcej ponieważ homunkulus zjada ich 3 szt i świecaca broń jest widoczna z daleka co ułatwia orientacje wrogom.
S grade - arcana mace.

ARMOR:

C grade - Divine lub Karmian robe set.
B grade - BW robe set.
A grade - Jesli jesteśmy graczem pve możemy biegać w tallum robe set lub majestic robe set. Jeśli myślimy o pvp to tylko DC robe set. P.def, resist para, speed i maksymalizacja cast. speed to najlepsze bonusy dla EE pod pvp.

TATOO

-STR +CON
-STR +DEX
-MEN +WIT

PVE

Postać wszechstronna i niezbędna w każdym "pro" party zarówno w pvp jak i pve. Nasze zadanie w pve to bufowanie (głównie clarity - reszta w miarę potrzeb), healownie, recharge, trance jak sie robi gorąco.

PVP

Robimy głównie jako healer, jeśli mamy mozliwości transujemy wrogów + mana burn, erase, wrzucamy debuffy (wind shackle, block wind walk, pow - tak pow jest niezłym debuffem dla archera, daggera który ucieka  ). Trzeba sie niestety przywyczaić że w pvp jesteśmy pierwszym targetem podczas ganków (mozliwość party returna).



Miłej gry tą ciekawą postacia.




Aktualizacja poradnika pod kątem CT1.

- Arcana set nabiera nowej wartości. Możliwość wrzucania elemental stonów do armoru, boost do stuna z epiców powodowuje że w DC zbyt często stoi się na stunie. Majac PoWa arcana na pvp/pve to całkiem dobry wybór.

AKTUALIZACJA:

Trochę się zmieniło odkąd pisałem ten poradnik więc dopiszę co nieco. Przede wszystkim doszły dwa 40 min combo buffy:

Improved Movement: Wind Walk + Agility (Level 70 - Hellbound)

Improve Shield Defense: Bless Shield + Advanced Block (Level 70 - Hellbound).

Stare skille ale nieopisywane przedtem przeze mnie:

Block wind walk - Kiedyś bardzo użyteczny skill, zdejmował ww z dobrą szansą. Od Hellboundu gdy weszły combobuffy na ww praktycznie bezużyteczny bo nie zdejmował łączonego ww. W Gracii final powrócił w wielkim stylu, bardzo dobry landrate. Działa teraz na dwa sposoby, albo zdejmie tylko ww, albo dołoży jeszcze debuff 2 min uniemozliwający ponowne wrzucenie ww i innych "przyspieszaczy" i zmniejszający speeda o 10%.

Prophecy of water - Kiedyś buff stricte dla nukerów: MP regen per tick +20%, M.Atk. +20%, M.Def. +20%, Speed -20%, Casting Spd. +20%, Magic Critical Rate +100%, Debuff Resistance +10%.
Od Gracia final bardziej uniwersalny:


Wszystkie prophecy i cov sie teraz zastępują. Buff tylko dla party.

Inquisitor - zamiana w "nukera". Po przemianie mamy do dyspozycji tylko kilka skilli:


Nuke zwykły, nuke aoe, surrender to holy itp. Przemiana w nukera trwa szybko, przemiana do EE trwa dość długo (kilka sek.)

Mana Gain - 20 minutowy, dość kosztowny (180 many) buff o długim reuse (coś koło 1 min). Zwiększa zwrot many z recharga osobom które są zbuffowane.

Healerzy, bufferzy, meele, archerzy: ze 137 -> 221 zwrot many.
nukerzy: 217 -> 231.
Jak widać wszystkie klasy poza nukerami dostają niezły bonus do recharga.

Mass Recharge - Recharge dla całego party. Przywraca 1500 mp, 1h reuse. Kiedyś wymagał 3 spellforców, od Gracii final nie potrzeba.

Blessing of Eva - przywraca CP, HP, MP do pełna na target. Szansa na zdjecie debaffu. Kiedyś skill 81 teraz 83

Nowe skille z Gracii Final:

Enlightenment 81lvl - 20 sek selfuff: increasing M. Atk. by 10%, Heal by 40%, Casting Spd. by 50% and magic critical attack rate by 50%, and decreasing MP consumption by 90%.
Uber skill na trudne sytuacje, mogę spamować major heala jak battle heala z healem po 2300HP i prawie zerowym kosztem many

Turn to Stone 81lvl - 8s selfmedusa.

Link do Orginalu.


Daisuki to omou karane kizutsuittari tomadottari
Tsumetai hoho wo yoseatte kokoro ga umareta
Itsu mo ima sugu ni aitai

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.110 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zuzelbartek.pun.pl www.roznowoart.pun.pl www.showa.pun.pl www.ryluw.pun.pl www.pirotechnika.pun.pl