Forum Klanu WhiteDevils
Kilka słów o EE w Interlude.
Jak właściwie scharakteryzować EE? Jest to healer/recharger z kilkoma przydatnymi buffami głównie defensywnymi.
ISTOTNE AKTYWNE SKILLE EE.
Group heal - Grupowe leczenie którego nie rozwijamy po 35lvl ale całkiem przydatne w pve party.
Greater heal - Leczenie działające w dwóch fazach: 1) Natychmiastowe przywrócenie pewnej liczby HP 2) Przez kolejne 15 sek następuje dalszy powolny wzrost HP. Leczenie to jest mało wydajne i wchodzi na pasek buffów przez co istnieje ryzyko overbuffu. Rzadko stosowany.
Vitalize - Leczenie z jednoczesnym usuwaniem zatrucia (poison) i krwawienia (bleed). Duży koszt MP, srednio wydajny, rzadko stosowany.
Major heal - Najlepsze leczenie EE, w miarę szybkie, mały koszt MP, duża wydajność. Wada: koszt uzycia skilla = 1 spirit ore.
Resurrection - Przywracanie życia, EE przy maksymalnym lvl tego skilla i WIT = 26 ma 80% zwrot expa.
Concentration - Buff zmniejszający szansę na przerwanie rzucania skilla.
Concentration 1 Chance of casting interruption -18%
Concentration 2 Chance of casting interruption -25%
Concentration 3 Chance of casting interruption -36%
Concentration 4 Chance of casting interruption -42%
Concentration 5 Chance of casting interruption -48%
Concentration 6 Chance of casting interruption -53%
Might - Buff zwiekszający p.atk.
Might 1 P.Atk. +8%
Might 2 P.Atk. +12%
Might 3 P.Atk. +15%
Wind walk - Buff zwiekszający szybkość poruszania się postaci.
Wind Walk 1 Speed +20
Wind Walk 2 Speed +33
Agility - Buff zwiększający szansę na uniki od ataków fizycznych, nie chroni nas przed uzyciem skilli.
Agility 1 Evasion +2
Agility 2 Evasion +3
Agility 3 Evasion +4
Holy weapon - Buff zmieniający atak fizyczny na atak holy, powoduje zwiększenie obrażeń na mobach które mają atrybut sacred atack weak point.
Mental shield - Buff chroniący przed atakami "mentalnymi" typu sleep, hold itp
Shield - Buff zwiększający p.def.
Shield 1 P.Def. +8%
Shield 2 P.Def. +12%
Shield 3 P.Def. +15%
Recharge - Przywracanie many innym postaciom. Od Interlude żaden recharger nie może być rechargowany.
Decrease weight - Likwiduje przeciązenie postaci.
Might of heaven - Skill (nuke) zadający dmg celom typu Undead.
Bless shield - Buff zwieszający szansę na udany blok tarczą.
Bless Shield 1 Shield Block Rate +30%
Bless Shield 2 Shield Block Rate +40%
Bless Shield 3 Shield Block Rate +50%
Bless Shield 4 Shield Block Rate +60%
Bless Shield 5 Shield Block Rate +70%
Bless Shield 6 Shield Block Rate +80%
Resist shock - Buff zmniejszający podatność na stun.
Resist Shock 1 Resistance to Shock attribute +15%
Resist Shock 2 Resistance to Shock attribute +20%
Resist Shock 3 Resistance to Shock attribute +30%
Resist Shock 4 Resistance to Shock attribute +40%
Return - Natychmiastowy teleport do najbliższego miasta (osobiste bsoe).
Serenade of eva - Użycie skilla neutralizuje zagrowane prze siebie moby. Długi reust time (jakieś 20min). Mało przydatny, osobiście stosuje go tylko gdy przedzieram sie po cata/necro w poszukiwaniu botów do seedowania .
Party recall - Natychmiastowe przeniesienie całego party do najbliżego miasta. Uber skill.
Erase - Odwołanie summona.
Mana burn - Spalanie many.
Trance - Szybki sleep trwający 10 sek.
Turn undead - Skill na undead. Powoduje "fear" lub gdy wejdzie lethal strike zbija HP do 1. Drogi w uzyciu = 5 spirit ore.
Clarity - Buff zmniejszający zużycie many przy używaniu skilli.
Unholy resistance - Buff zmniejszający dmg od dark ataków.
Advanced block - Buff zwiększający p.def tarczy.
Advanced Block 1 Shield P.Def. +60%
Advanced Block 2 Shield P.Def. +80%
Advanced Block 3 Shield P.Def. +100%
Wild magic - Buff zwiekszający szansę na magiczny krytyk.
Wild Magic 1 Magic Critical rate +200%
Wild Magic 2 Magic Critical rate +300%
Invocation - Selfrecharge. Przez 30 sek jesteśmy unieruchomieni i nasz p.def drastycznie spada, na 70 lvl skill pzywraca mi około 1200MP. Reuse time 15 min.
Wind Shackle - redukuje a.speed postaci.
ROZWÓJ POSTACI:
1-20lvl Elven Mystic
Bijemy jak zwykły nuker, najlepiej w okolicach wioski startowej Elven Village.
20-40lvl Elven Oracle
Dostajemy pierwsze buffy. Biegamy w party jako healer lub bijemy mobki undead za pomocą skilla (nuka) Disrupt Undead.
Tereny gdzie możemy sobie skutecznie bić undead mobki:
Okolice 20lvl - Ruins of Despair, Ruins of Agony.
25-35lvl - Execution Ground.
35-40lvl - Koniec Death Pass i bicie mobków x2HP Fettered Soul. Popularny spot.
Field of Wispers - mobek: Rakul. Osobiście wolałem ten spot, mało ludzi, mobek x1HP, brak wrogów.
40+lvl Elven Elder
EE to support więc przeznaczeniem jest gra w party. Co prawda EE posiada skilla na undeady (might of heaven, turn undead) i jak sie uprzeć można solować ale uważam że solowanie to jakieś nieporozumienie i nie spędziłem nawet minuty bijąc sam mobki po lvl 40.
WEAPON:
Atutem EE jest cast. speed więc maksymalizujemy tą wartość biegając z bonią z acumenem. Oczywiście przydaje sie dodatkowa broń z mana upem. Jeśli jesteśmy graczem pve i gramy w party wystarczy nam C gradowa broń praktycznie do końca. Jeśli myślimy o pvp lub mamy zamiar solować na mobach musimy zainwestować w lepszą broń z wiekszym m.atk.
C grade - Mysterious Sword + acu, Homunkulus +acu itp.
B grade - Dalej biegamy z C grade lub Sword of valhalla + acu, Wizard's tear + acu.
A grade - Sword of Miracle + acu. Osobiście wolę kupić OE homunkulusa. Na +10 ma statystyki takie same jak SoM, na rynku (Hindemith) chodzi taniej jak SoM i spiritshoty wychodzą taniej. Co prawda trzeba spiritshotów nosić więcej ponieważ homunkulus zjada ich 3 szt i świecaca broń jest widoczna z daleka co ułatwia orientacje wrogom.
S grade - arcana mace.
ARMOR:
C grade - Divine lub Karmian robe set.
B grade - BW robe set.
A grade - Jesli jesteśmy graczem pve możemy biegać w tallum robe set lub majestic robe set. Jeśli myślimy o pvp to tylko DC robe set. P.def, resist para, speed i maksymalizacja cast. speed to najlepsze bonusy dla EE pod pvp.
TATOO
-STR +CON
-STR +DEX
-MEN +WIT
PVE
Postać wszechstronna i niezbędna w każdym "pro" party zarówno w pvp jak i pve. Nasze zadanie w pve to bufowanie (głównie clarity - reszta w miarę potrzeb), healownie, recharge, trance jak sie robi gorąco.
PVP
Robimy głównie jako healer, jeśli mamy mozliwości transujemy wrogów + mana burn, erase, wrzucamy debuffy (wind shackle, block wind walk, pow - tak pow jest niezłym debuffem dla archera, daggera który ucieka ). Trzeba sie niestety przywyczaić że w pvp jesteśmy pierwszym targetem podczas ganków (mozliwość party returna).
Miłej gry tą ciekawą postacia.
Aktualizacja poradnika pod kątem CT1.
- Arcana set nabiera nowej wartości. Możliwość wrzucania elemental stonów do armoru, boost do stuna z epiców powodowuje że w DC zbyt często stoi się na stunie. Majac PoWa arcana na pvp/pve to całkiem dobry wybór.
AKTUALIZACJA:
Trochę się zmieniło odkąd pisałem ten poradnik więc dopiszę co nieco. Przede wszystkim doszły dwa 40 min combo buffy:
Improved Movement: Wind Walk + Agility (Level 70 - Hellbound)
Improve Shield Defense: Bless Shield + Advanced Block (Level 70 - Hellbound).
Stare skille ale nieopisywane przedtem przeze mnie:
Block wind walk - Kiedyś bardzo użyteczny skill, zdejmował ww z dobrą szansą. Od Hellboundu gdy weszły combobuffy na ww praktycznie bezużyteczny bo nie zdejmował łączonego ww. W Gracii final powrócił w wielkim stylu, bardzo dobry landrate. Działa teraz na dwa sposoby, albo zdejmie tylko ww, albo dołoży jeszcze debuff 2 min uniemozliwający ponowne wrzucenie ww i innych "przyspieszaczy" i zmniejszający speeda o 10%.
Prophecy of water - Kiedyś buff stricte dla nukerów: MP regen per tick +20%, M.Atk. +20%, M.Def. +20%, Speed -20%, Casting Spd. +20%, Magic Critical Rate +100%, Debuff Resistance +10%.
Od Gracia final bardziej uniwersalny:
Wszystkie prophecy i cov sie teraz zastępują. Buff tylko dla party.
Inquisitor - zamiana w "nukera". Po przemianie mamy do dyspozycji tylko kilka skilli:
Nuke zwykły, nuke aoe, surrender to holy itp. Przemiana w nukera trwa szybko, przemiana do EE trwa dość długo (kilka sek.)
Mana Gain - 20 minutowy, dość kosztowny (180 many) buff o długim reuse (coś koło 1 min). Zwiększa zwrot many z recharga osobom które są zbuffowane.
Healerzy, bufferzy, meele, archerzy: ze 137 -> 221 zwrot many.
nukerzy: 217 -> 231.
Jak widać wszystkie klasy poza nukerami dostają niezły bonus do recharga.
Mass Recharge - Recharge dla całego party. Przywraca 1500 mp, 1h reuse. Kiedyś wymagał 3 spellforców, od Gracii final nie potrzeba.
Blessing of Eva - przywraca CP, HP, MP do pełna na target. Szansa na zdjecie debaffu. Kiedyś skill 81 teraz 83
Nowe skille z Gracii Final:
Enlightenment 81lvl - 20 sek selfuff: increasing M. Atk. by 10%, Heal by 40%, Casting Spd. by 50% and magic critical attack rate by 50%, and decreasing MP consumption by 90%.
Uber skill na trudne sytuacje, mogę spamować major heala jak battle heala z healem po 2300HP i prawie zerowym kosztem many
Turn to Stone 81lvl - 8s selfmedusa.
Link do Orginalu.
Offline